Voorraden inzichtelijk met magazijnbeheer software op maat

Alle voorraden binnen het magazijn overzichtelijk in kaart brengen en nauwkeurig beheren? De op maat gemaakte magazijn software van 4PROCES maakt het mogelijk.

Magazijnbeheer software

Om nauwkeurig inzicht te verkrijgen in de logistieke kosten, is het cruciaal om te beschikken over een effectieve magazijnbeheer software. Het kennen van de exacte aantallen, doorlooptijden van voorraden, het minimaliseren van logistieke afstanden en het volgen van een efficiënte route zijn van essentieel belang voor het succesvol beheren van het magazijn en de logistieke processen daaromheen. Een voorraadbeheersysteem, dat naadloos integreert met de processen binnen jouw organisatie, speelt hierin een cruciale rol.

Magazijnbeheer binnen de bedrijfssoftware van 4PROCES

4PROCES ontwikkelt schaalbare bedrijfssoftware die alle bedrijfsprocessen binnen een organisatie transparant en overzichtelijk maakt, inclusief magazijnbeheer. Hiermee is de informatie altijd up-to-date en centraal toegankelijk. Ons magazijnbeheersysteem zorgt voor een slimme koppeling van voorraden aan specifieke locaties en optimaliseert vervolgens de routing door het magazijn, voor maximale efficiëntie.

Wat zijn de voordelen van magazijnbeheer software?

Grafische weergave

Met de grafische weergave van de producten hebben de medewerkers direct inzicht om welke goederen het gaat.

Real-Time overzicht

Real time overzicht, ieder moment van de dag en dus nooit meer misgrijpen. De optimale informatievoorziening voor de medewerker en de unieke klantbeleving.

Minimale handelingen, maximaal overzicht

Efficiënte logistieke transacties, overzichtelijk en volledig digitaal. Duurzamer kunnen we het niet maken. Efficiency zoals het hoort.

Eenvoudige interface

Gebruiksvriendelijke schermen, afgestemd op de wensen van jouw medewerkers en aangepast naar jouw organisatie.

Magazijnbeheer software

Is het serviceniveau van jouw logistieke proces toe aan de volgende stap? Op basis van het Low-Code Filemaker platform ontwikkelen we bedrijfssoftware waarmee je voorraden op een slimme manier kunt koppelen aan een locatie en aansluitend kunt linken aan de meest efficiënte routing door het magazijn.

Door gebruik te maken van mobile devices hebben heftruckchauffeurs, order pickers en magazijnmedewerkers met één simpele handbeweging inzicht in de locatie. Bij uitgifte worden de voorraden gelijk bijgewerkt in de magazijnbeheer software. Zo heeft u altijd een up-to-date overzicht over uw voorraden en magazijn. En tevreden klanten en medewerkers als extra beloning.

Ontdekken hoe we jou kunnen helpen?

Deze bedrijven gingen je al voor:
 

Naast magazijnbeheer ook andere bedrijfsprocessen digitaliseren?

Bij 4PROCES ontwikkelen we bedrijfssoftware die de digitalisering van tijdrovende, risicovolle, en vaak repetitieve handmatige processen mogelijk maakt. We streven ernaar om processen waar mogelijk te automatiseren, om kostbare tijd te besparen en onnodige fouten te vermijden. Een uitstekend voorbeeld hiervan is ons aanpasbare magazijnbeheer systeem, dat nauwkeurig wordt afgestemd op de logistieke processen binnen jouw organisatie. Onze maatwerk software biedt ook oplossingen voor diverse andere bedrijfsprocessen, waaronder planning, administratie, transport en inkoop. We bespreken graag de mogelijkheden.

Voorraadbeheer software van 4PROCES

Wil je weten hoe 4PROCES bedrijfssoftware op maat ontwikkelt om jouw bedrijfsprocessen, zoals magazijnbeheer, te automatiseren? Wij ontwikkelen FileMaker-software binnen diverse sectoren. De software is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en afgestemd op jouw specifieke behoeften.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem eens een kijkje binnen onze klantcases. Je kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen voor meer informatie over de mogelijkheden en onze aanpak. We vertellen je graag meer!

Succesverhalen

Onderstaande klanten gingen je voor en maken dagelijks gebruik van de oplossingen binnen de bedrijfssoftware. Het resultaat? Tevreden medewerkers en klanten die weer volledig in control zijn.

Vervangen van
Excellijsten
door één portaal

We deden het voor
Qlip

CRM-applicatie die
naadloos aansluit

We deden het voor
Makelaarsvereniging Amsterdam

Meer weten van maatwerk software?

Ben je benieuwd hoe onze magazijnbeheer software jouw organisatie kan helpen? Of wil
je meer weten over de mogelijkheden voor het digitaliseren van andere
bedrijfsprocessen? Neem gerust contact met ons op, we denken graag met je mee!

Klantervaringen

We delen graag een aantal van de projecten die we succesvol mochten opleveren. Je klant als ambassadeur, dat wil toch iedere ondernemer!

Benieuwd hoe maatwerk bedrijfssoftware in jouw branche kan werken?

Informatie altijd via één centraal punt

"Er was geen eenduidige manier van werken voor zowel de klanten van Qlip als de eigen medewerkers. Het vervangen van de Excellijsten door één portaal zorgde ervoor dat alle informatie altijd via één centraal punt binnen zou komen."

- Erik Bos, ICT Manager Qlip

Goede samenwerking stond centraal

"De keuze voor 4PROCES was gelukkig niet moeilijk, waardoor we de opgedane kennis snel konden toepassen."

- Nataly van Eykel, Directeur Makelaarsvereniging Amsterdam

Klaar voor de toekomst

"Met 4PROCES als partner en het Claris Filemaker platform als oplossing zijn we klaar voor de toekomst en maken wij wederom standaard bijzonder!"

- Manuel van Velthuijsen, Algemeen Directeur Thijs Standbouw

Informatiecentrum

Ons doel is om tijdsintensieve, risicovolle en repetitieve handmatige bedrijfsprocessen te automatiseren en digitalisering van processen te bevorderen. Hoe we dit doen? We vertellen je er graag meer over!

Hoe gaan we te werk?

We gaan graag in gesprek met de medewerkers, kijken rond op de werkvloer en stellen (kritische) vragen. De werkvloer is voor ons cruciaal, daar gebeurt het immers. Op basis van het complete beeld realiseren we onze oplossingen die naadloos jullie bedrijfsprocessen ondersteunen.

Hoe wordt Low-Code ingezet?
Bij 4PROCES maken we gebruik van Low-Code software development om onze bedrijfssoftware op maat te ontwikkelen. Low-Code maakt het mogelijk om op snelle en efficiënte wijze aan de slag te gaan waardoor de bedrijfssoftware betaalbaar blijft. Daarnaast biedt Low-Code eindeloos veel mogelijkheden, waardoor we unieke bedrijfsproblemen op kunnen lossen.
Wat zijn de voordelen van een eigen webportaal?

Een webportaal is voor relaties en medewerkers dé manier om met jouw bedrijf te communiceren. Het vormt als het ware de virtuele entree van je organisatie. Het is dan ook van groot belang dat het webportaal gebruiksvriendelijk is voor zowel medewerkers als klanten, dat het de juiste uitstraling heeft en dat het volledig aansluit op de diensten en processen binnen jouw organisatie. Hier helpen we je bij 4PROCES graag bij!

Hoe wordt FileMaker ingezet?

Om hoogwaardige applicaties op maat te bouwen gebruiken wij het welbekende softwareprogramma FileMaker. Met ons FileMaker platform automatiseren wij tijdsintensieve, risicovolle en vaak saaie handmatige bedrijfsprocessen. Zo maken we bedrijfsprocessen inzichtelijk en transparant voor iedereen binnen de organisatie en zorgen we ervoor dat informatie altijd up-to-date is. Zo is jouw bedrijf klaar voor de toekomst.

Binnen welke branches is 4PROCES actief?

Bij 4PROCES zijn we gespecialiseerd in de ontwikkeling van bedrijfssoftware op maat voor diverse branches. Of je nu actief bent in de logistiek, de bouw, de Agrosector of financiële dienstverlening, de informatie moet op orde zijn. Doordat we de software volledig op maat ontwikkelen, kunnen we inspelen op diverse branches en unieke behoeften.

Wat zijn de voordelen van maatwerk software?
Door de schaalbare Low-Code software kan ieder bedrijfsproces op efficiënte wijze in de bedrijfsapplicatie worden opgenomen. Zo worden diverse handmatige taken geautomatiseerd, wat de efficiëntie en productiviteit binnen de gehele organisatie bevordert. De uitkomst? Tevreden medewerkers en tevreden klanten.

Wil je meer informatie, laat het ons weten! →