Voorraadbeheer software
Om inzicht te hebben in je logistieke kosten, is accuraat voorraadbeheer en een efficiënt logistiek proces een belangrijke voorwaarde. Inzicht in aantallen, doorlooptijden van voorraden, korte logistieke lijnen en een efficiënte routing zijn bepalend voor een succesvol logistiek proces. Een gebruiksvriendelijk voorraadbeheersysteem dat aansluit op de processen binnen jouw organisatie helpt je hierbij.
Diverse maatwerkoplossingen
Bij 4PROCES ontwikkelen we bedrijfssoftware voor diverse branches en vraagstukken en kijken we waar digitalisering mogelijk is. Dit betekent dat er meer mogelijk is naast voorraadbeheer. Low-Code biedt eindeloos veel mogelijkheden, waardoor we ieder uniek proces kunnen automatiseren.
Voorraadbeheer
Voorraden inzichtelijk in kaart brengen? Onze maatwerk bedrijfssoftware biedt de oplossing voor logistieke en andere bedrijfsprocessen!
ERP-Systeem
Ontdek de voordelen van een maatwerk ERP-oplossing die naadloos integreert met je bedrijfsprocessen en zorgt voor meer efficiëntie.
Magazijnbeheer
Alle voorraden binnen het magazijn overzichtelijk in kaart brengen en nauwkeurig beheren? Onze magazijn software maakt het mogelijk.
Planning
Ontdek onze planning software op maat: een up-to-date en interactieve agenda voor medewerkers, machines en projecten.
Voorraadbeheer binnen de bedrijfssoftware van 4PROCES
4PROCES ontwikkelt schaalbare bedrijfssoftware waarmee alle bedrijfsprocessen binnen een organisatie transparant en inzichtelijk worden gemaakt. Zo is informatie altijd up-to-date en op één plek vindbaar. Binnen onze bedrijfssoftware is ook voorraadbeheer voor veel klanten een essentieel onderdeel. Met ons voorraadbeheersysteem worden voorraden op een slimme manier gekoppeld aan locaties en aansluitend gelinkt aan de meest efficiënte routing door het magazijn.
Wat zijn de voordelen van een custom applicatie voor voorraadbeheer?
Grafische weergave
Met de grafische weergave van de producten hebben de medewerkers direct inzicht om welke goederen het gaat.
Real-Time overzicht
Real time overzicht, ieder moment van de dag en dus nooit meer misgrijpen. De optimale informatievoorziening voor de medewerker en de unieke klantenbeleving.
Minimale handelingen
Met maximaal overzicht. Efficiënte logistieke transacties, overzichtelijk en volledig digitaal. Duurzamer kunnen we het niet maken. Efficiency zoals het hoort.
Eenvoudige interface
Gebruiksvriendelijke schermen, afgestemd op de wensen van jouw medewerkers en aangepast naar jouw organisatie.
Voorraadbeheer applicatie
Op basis van het Low-Code Filemaker platform ontwikkelen we bij 4PROCES een applicatie waarmee onder meer je voorraden worden gekoppeld aan het volledige logistieke proces binnen jouw bedrijf. Processen zijn op deze manier altijd up-to-date, inzichtelijk en transparant voor iedereen binnen de organisatie. Ook heftruckchauffeurs, order pickers en magazijnmedewerkers kunnen via de app gemakkelijk gebruik maken van het voorraadbeheersysteem. Zo hebben zij met één simpele handbeweging inzicht in de locatie. Bij uitgifte worden de voorraden gelijk bijgewerkt in het voorraadsysteem, waardoor je altijd een up-to-date overzicht hebt van je voorraden en magazijn.
Ontdekken hoe we jou kunnen helpen?
Deze bedrijven gingen je al voor:
Naast voorraadbeheer ook andere bedrijfsprocessen digitaliseren?
Bij 4PROCES ontwikkelen we bedrijfssoftware om tijdsintensieve, risicovolle en vaak saaie handmatige bedrijfsprocessen te digitaliseren. Daarnaast kijken we waar automatisering mogelijk is om kostbare tijd te besparen en onnodige fouten te voorkomen. Een voorraadbeheersysteem dat volledig aanpasbaar is op de logistieke processen binnen jouw organisatie, is hier een goed voorbeeld van. Daarnaast zijn er binnen onze maatwerk software ook oplossingen mogelijk voor andere bedrijfsprocessen. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan planning, administratie, transport en inkoop. Doordat onze bedrijfssoftware volledig op maat wordt ontwikkeld, is het mogelijk op iedere organisatie en ieder proces in te spelen.
Voorraadbeheer software van 4PROCES
Ben je benieuwd hoe 4PROCES jouw bedrijf kan helpen voorraadbeheer te digitaliseren en daarnaast andere administratieve of logistieke processen in kaart te brengen? Wij ontwikkelen FileMaker bedrijfssoftware voor bedrijven binnen diverse branches. De software is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en volledig op maat.
Dus is het serviceniveau van jouw logistieke proces toe aan een volgende stap? Kijk dan gerust eens bij onze klantcases of neem contact met ons op en we informeren je graag over de mogelijkheden en onze aanpak!
Succesverhalen
Onderstaande klanten gingen je voor en maken dagelijks gebruik van de oplossingen binnen de bedrijfssoftware. Het resultaat? Tevreden medewerkers en klanten die weer volledig in control zijn.
Vervangen van
Excellijsten
door één portaal
We deden het voor Qlip
CRM-applicatie die
naadloos aansluit
We deden het voor
Makelaarsvereniging Amsterdam
Bedrijfssoftware voor diverse processen
Ben je benieuwd hoe 4PROCES jouw bedrijf kan helpen voorraadbeheer te digitaliseren en daarnaast andere administratieve of logistieke processen in kaart te brengen? Neem contact met ons op en we bespreken graag de mogelijkheden.
Een oplossing voor elke branche
We delen graag een aantal van de projecten die we succesvol mochten opleveren. Je klant als ambassadeur, dat wil toch iedere ondernemer!
Benieuwd hoe een ERP-oplossing in jouw branche kan werken?
Informatiecentrum
Ons doel is om tijdsintensieve, risicovolle en repetitieve handmatige bedrijfsprocessen te automatiseren en digitalisering van processen te bevorderen. Hoe we dit doen? We vertellen je er graag meer over!
Hoe gaan we te werk?
We gaan graag in gesprek met de medewerkers, kijken rond op de werkvloer en stellen (kritische) vragen. De werkvloer is voor ons cruciaal, daar gebeurt het immers. Op basis van het complete beeld realiseren we onze oplossingen die naadloos jullie bedrijfsprocessen ondersteunen.
Hoe wordt Low-Code ingezet?
Wat zijn de voordelen van een eigen webportaal?
Een webportaal is voor relaties en medewerkers dé manier om met jouw bedrijf te communiceren. Het vormt als het ware de virtuele entree van je organisatie. Het is dan ook van groot belang dat het webportaal gebruiksvriendelijk is voor zowel medewerkers als klanten, dat het de juiste uitstraling heeft en dat het volledig aansluit op de diensten en processen binnen jouw organisatie. Hier helpen we je bij 4PROCES graag bij!
Hoe wordt FileMaker ingezet?
Om hoogwaardige applicaties op maat te bouwen gebruiken wij het welbekende softwareprogramma FileMaker. Met ons FileMaker platform automatiseren wij tijdsintensieve, risicovolle en vaak saaie handmatige bedrijfsprocessen. Zo maken we bedrijfsprocessen inzichtelijk en transparant voor iedereen binnen de organisatie en zorgen we ervoor dat informatie altijd up-to-date is. Zo is jouw bedrijf klaar voor de toekomst.
Binnen welke branches is 4PROCES actief?
Bij 4PROCES zijn we gespecialiseerd in de ontwikkeling van bedrijfssoftware op maat voor diverse branches. Of je nu actief bent in de logistiek, de bouw, de Agrosector of financiële dienstverlening, de informatie moet op orde zijn. Doordat we de software volledig op maat ontwikkelen, kunnen we inspelen op diverse branches en unieke behoeften.
Wat zijn de voordelen van maatwerk software?
Wil je meer informatie, laat het ons weten! →