Klantenportaal laten maken

Een klantenportaal is voor relaties de ideale manier om kennis te maken met jouw bedrijf. Het vormt de digitale entree van jouw bedrijf en geeft relaties een helder beeld van wat je doet en vormt de basis van het online zakendoen.

Met een look & feel die past bij jouw bedrijf zorgt een klantenportaal voor een unieke online klantenbeleving en bij 4PROCES helpen we je daar graag bij.

Klantenportaal ontwikkelen op maat

Organisaties maken steeds vaker gebruik van een online businessmodel naast de bestaande activiteiten. De kunst is om de klanten die jou bezoeken dezelfde ervaring te geven bij een online aankoop. Heb je geen fysieke mogelijkheden, maar wil je toch met jouw online activiteiten aan de slag, ook dan helpen we je graag met een klantenportaal op maat, ongeacht de dienstverlening of producten die je aanbiedt.

Onze aanpak is zoals wij zijn, transparant dus. We gaan eerst in gesprek, schetsen de processen binnen jouw organisatie zodat we deze volledig begrijpen en gaan vervolgens aan de slag met de realisatie. Dit alles met één doel, een klantenportaal met een unieke klantenervaring.

Waarom de overstap naar een klantenportaal op maat?

Zichtbaar en stimulerend

Het ideale visiteplaatje om relaties te faciliteren bij het aankopen van jouw diensten of producten op basis van een unieke klantenbeleving.
product

2thePoint

Niet alleen je klanten die optimale ervaring laten opdoen maar ook voor je medewerkers alle zaken inzichtelijk zonder extra administratieve taken.

Realistische interactie

Een digitale manier van communiceren met klanten en medewerkers op basis van de nieuwste technologie (o.a. chatbots).

Online Business

Een manier om bestaande business uit te breiden met online business waardoor je de logistieke mogelijkheden verder kunt benutten (magazijn en distributie).

Klantenportaal als digitale ondersteuning

Een klantenportaal wordt niet alleen ingezet als verlengstuk van de bestaande (fysieke) activiteiten, het vormt steeds vaker een nieuw businessmodel voor ondernemers die geen fysieke winkel hebben. De kunst is juist dan om je klant een goed en vooral getrouw beeld te geven van jouw dienstverlening en producten.

Maar niet alleen met een aansprekende look & feel en presentatie van jouw diensten en producten is een klantenportaal succesvol. Net zo belangrijk zijn de logistieke stromen die een vervolg zijn van een aankoop. De complete keten dus, transparant en inzichtelijk en nog belangrijker zonder extra handelingen voor jouw medewerker. Afhankelijk van jouw dienstverlening sluiten we aan op bestaande software. Daarbij kan je denken aan koppelingen naar reisbureaus, bij het bestellen van maaltijden of kleding naar achterliggende logistieke systemen.

Ontdekken hoe we jou kunnen helpen?

Deze bedrijven gingen je al voor:
 

Gebruiksgemak en vormgeving van een klantenportaal

Naast het functionele aspect van het webportaal, dient het portaal de gebruikers te stimuleren om de volgende stap te zetten. Zeker wanneer het om een klantenportaal gaat. Daarom zijn gebruiksgemak en vormgeving van groot belang bij de ontwikkeling van het klantenportaal.

Jouw klantenportaal als visitekaartje van de organisatie

Jouw klantenportaal is wellicht voor veel mensen een eerste kennismaking met jouw organisatie. Vandaar we het principe “first time right” hanteren. In één keer alles goed doen dat maakt een aankoop via jouw klantenportaal een unieke klantenervaring. Bij 4PROCES doen we er dan ook alles aan om een klantenportaal te ontwikkelen dat volledig aansluit op jouw organisatie. Zowel op het gebied van vormgeving als op de processen binnen het bedrijf.

Klantenportaal op maat laten maken

We gaan graag een keer in gesprek over hoe jij het digitale ondernemen naar een nog
hoger niveau kan brengen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op!

Succesverhalen

Het goede nieuws voor jou is dat we het al vaker hebben gedaan. Meer daarover in onze klantcases voor klantenportalen. Ben je benieuwd wat er voor jouw organisatie mogelijk is?

Meer efficiëntie
en gemak
door één portaal

We deden het voor
Zusterz

CRM-applicatie die
naadloos aansluit

We deden het voor
Makelaarsvereniging Amsterdam

Een oplossing voor elke branche

We delen graag een aantal van de projecten die we succesvol mochten opleveren. Je klant als ambassadeur, dat wil toch iedere ondernemer!

Benieuwd hoe een ERP-oplossing in jouw branche kan werken?

Informatie altijd via één centraal punt

"Er was geen eenduidige manier van werken voor zowel de klanten van Qlip als de eigen medewerkers. Het vervangen van de Excellijsten door één portaal zorgde ervoor dat alle informatie altijd via één centraal punt binnen zou komen."

- Erik Bos, ICT Manager Qlip

Goede samenwerking stond centraal

"De keuze voor 4PROCES was gelukkig niet moeilijk, waardoor we de opgedane kennis snel konden toepassen."

- Nataly van Eykel, Directeur Makelaarsvereniging Amsterdam

Klaar voor de toekomst

"Met 4PROCES als partner en het Claris Filemaker platform als oplossing zijn we klaar voor de toekomst en maken wij wederom standaard bijzonder!"

- Manuel van Velthuijsen, Algemeen Directeur Thijs Standbouw

Informatiecentrum

Ons doel is om tijdsintensieve, risicovolle en repetitieve handmatige bedrijfsprocessen te automatiseren en digitalisering van processen te bevorderen. Hoe we dit doen? We vertellen je er graag meer over!

Hoe gaan we te werk?

We gaan graag in gesprek met de medewerkers, kijken rond op de werkvloer en stellen (kritische) vragen. De werkvloer is voor ons cruciaal, daar gebeurt het immers. Op basis van het complete beeld realiseren we onze oplossingen die naadloos jullie bedrijfsprocessen ondersteunen.

Hoe wordt Low-Code ingezet?
Bij 4PROCES maken we gebruik van Low-Code software development om onze bedrijfssoftware op maat te ontwikkelen. Low-Code maakt het mogelijk om op snelle en efficiënte wijze aan de slag te gaan waardoor de bedrijfssoftware betaalbaar blijft. Daarnaast biedt Low-Code eindeloos veel mogelijkheden, waardoor we unieke bedrijfsproblemen op kunnen lossen.
Wat zijn de voordelen van een eigen webportaal?

Een webportaal is voor relaties en medewerkers dé manier om met jouw bedrijf te communiceren. Het vormt als het ware de virtuele entree van je organisatie. Het is dan ook van groot belang dat het webportaal gebruiksvriendelijk is voor zowel medewerkers als klanten, dat het de juiste uitstraling heeft en dat het volledig aansluit op de diensten en processen binnen jouw organisatie. Hier helpen we je bij 4PROCES graag bij!

Hoe wordt FileMaker ingezet?

Om hoogwaardige applicaties op maat te bouwen gebruiken wij het welbekende softwareprogramma FileMaker. Met ons FileMaker platform automatiseren wij tijdsintensieve, risicovolle en vaak saaie handmatige bedrijfsprocessen. Zo maken we bedrijfsprocessen inzichtelijk en transparant voor iedereen binnen de organisatie en zorgen we ervoor dat informatie altijd up-to-date is. Zo is jouw bedrijf klaar voor de toekomst.

Binnen welke branches is 4PROCES actief?

Bij 4PROCES zijn we gespecialiseerd in de ontwikkeling van bedrijfssoftware op maat voor diverse branches. Of je nu actief bent in de logistiek, de bouw, de Agrosector of financiële dienstverlening, de informatie moet op orde zijn. Doordat we de software volledig op maat ontwikkelen, kunnen we inspelen op diverse branches en unieke behoeften.

Wat zijn de voordelen van maatwerk software?
Door de schaalbare Low-Code software kan ieder bedrijfsproces op efficiënte wijze in de bedrijfsapplicatie worden opgenomen. Zo worden diverse handmatige taken geautomatiseerd, wat de efficiëntie en productiviteit binnen de gehele organisatie bevordert. De uitkomst? Tevreden medewerkers en tevreden klanten.

Wil je meer informatie, laat het ons weten! →