Webportaal op maat laten maken

Een gebruiksvriendelijk webportaal op maat gemaakt en volgens eigen design: het webportaal is het virtuele visiteplaatje van je organisatie voor relaties en eigen medewerkers.

Webportaal volgens eigen design

Een webportaal is voor relaties en medewerkers dé manier om met jouw bedrijf te communiceren. Het vormt als het ware de virtuele entree van je organisatie. Het is dan ook van groot belang dat het webportaal gebruiksvriendelijk is voor zowel medewerkers als klanten, dat het de juiste uitstraling heeft en dat het volledig aansluit op de diensten en processen binnen jouw organisatie. Hier helpen we je bij 4PROCES graag bij!

Webportaal volledig op maat

Bij 4PROCES bouwen we het webportaal geheel volgens de wensen binnen jouw organisatie. We gaan eerst in gesprek en schetsen de processen binnen jouw organisatie zodat we deze volledig begrijpen. Vervolgens starten we met de ontwikkeling van het webportaal dat hier volledig op aansluit. Alles is mogelijk, waarbij de functie van het webportaal kan variëren van praktische informatievoorziening tot moderne bestelvoorziening. Zowel voor medewerkers, klanten en andere relaties dient het portaal overzichtelijk en gebruiksvriendelijk te zijn. Daarnaast zorgen we ervoor dat het webportaal wat betreft design volledig aansluit op de vormgeving van jouw organisatie.

Wat zijn de voordelen van een webportaal op maat?

Zichtbaar en stimulerend

Het ideale visite plaatje om relaties en medewerkers te faciliteren bij het creëren van een (informatie)behoefte.

Gebruiksvriendelijk

Met zo min mogelijk handelingen je klanten en relaties van de juiste informatie voorzien.

Realistische interactie

Een digitale manier van communiceren met klanten en medewerkers op basis van de nieuwste technologie (o.a. chatbots).

Online Business

Een manier om bestaande (Retail) business uit te breiden met online business waardoor je de logistieke mogelijkheden verder kunt benutten (magazijn en distributie).

Webportaal als digitale ondersteuning

Een webportaal is niet meer dan een digitale schil om een Back-Office dat medewerkers en klanten ondersteunt in een bepaalde behoefte. Het webportaal kan worden afgestemd op de bestaande (maatwerk) software waar de organisatie gebruik van maakt. We zorgen ervoor dat deze volledig op elkaar aansluiten. De webportaal software kan variëren van reisinformatie met koppelingen naar reisbureaus tot het bestellen van maaltijden en kleding met koppelingen naar achterliggende logistieke systemen. Ben je benieuwd wat er voor jouw organisatie mogelijk is? Bekijk een greep uit de mogelijkheden bij onze klantcases voor webportalen.

Ontdekken hoe we jou kunnen helpen?

Deze bedrijven gingen je al voor:
 

Gebruiksgemak en vormgeving van het portaal

Naast het functionele aspect van het webportaal, dient het portaal de gebruikers te stimuleren om de volgende stap te zetten. Zeker wanneer het om een klantenportaal gaat. Daarom zijn gebruiksgemak en vormgeving van groot belang bij de ontwikkeling van het webportaal. In zo min mogelijk stappen bij de gewenste informatie komen, zijn bepalend voor het succes.

In de basis moet iedereen gebruik kunnen maken van de informatievoorziening. Ook mensen met een (fysieke) beperking moeten in staat zijn binnen het webportaal te kunnen navigeren. We houden bij de ontwikkeling dan ook rekening met de richtlijnen voor web portals die door het ministerie van Binnenlandse Zaken & Koninkrijksrelaties (Logius) zijn opgesteld.

Webportaal als visitekaartje van de organisatie

Het webportaal kan vergeleken worden met het visitekaartje van je organisatie. Voor klanten en andere relaties is het wellicht een van de eerste contactmomenten met jouw organisatie. Bij 4PROCES doen we er dan ook alles aan om een webportaal te bouwen dat volledig aansluit op de organisatie. Zowel op de processen binnen het bedrijf als de vormgeving en het design van de organisatie. In eerste instantie willen we volledig begrijpen hoe de processen binnen het bedrijf verlopen. Vervolgens maken we een plan hoe we deze processen in het webportaal kunnen verwerken om zo het beste uit jouw bedrijf en het contact met relaties te halen. We nemen graag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken!

Succesverhalen

Onderstaande klanten gingen je voor en maken dagelijks gebruik van de oplossingen binnen de bedrijfssoftware. Het resultaat? Tevreden medewerkers en klanten die weer volledig in control zijn.

Meer efficiëntie
en gemak
door één portaal

We deden het voor
Zusterz

CRM-applicatie die
naadloos aansluit

We deden het voor
Makelaarsvereniging Amsterdam

Webportaal op maat laten maken

Bij 4PROCES doen we er dan ook alles aan om een webportaal te bouwen dat
volledig aansluit op de organisatie. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact
met ons op!

Klantervaringen

We delen graag een aantal van de projecten die we succesvol mochten opleveren. Je klant als ambassadeur, dat wil toch iedere ondernemer!

Benieuwd hoe maatwerk bedrijfssoftware in jouw branche kan werken?

Informatie altijd via één centraal punt

"Er was geen eenduidige manier van werken voor zowel de klanten van Qlip als de eigen medewerkers. Het vervangen van de Excellijsten door één portaal zorgde ervoor dat alle informatie altijd via één centraal punt binnen zou komen."

- Erik Bos, ICT Manager Qlip

Goede samenwerking stond centraal

"De keuze voor 4PROCES was gelukkig niet moeilijk, waardoor we de opgedane kennis snel konden toepassen."

- Nataly van Eykel, Directeur Makelaarsvereniging Amsterdam

Klaar voor de toekomst

"Met 4PROCES als partner en het Claris Filemaker platform als oplossing zijn we klaar voor de toekomst en maken wij wederom standaard bijzonder!"

- Manuel van Velthuijsen, Algemeen Directeur Thijs Standbouw

Informatiecentrum

Ons doel is om tijdsintensieve, risicovolle en repetitieve handmatige bedrijfsprocessen te automatiseren en digitalisering van processen te bevorderen. Hoe we dit doen? We vertellen je er graag meer over!

Hoe gaan we te werk?

We gaan graag in gesprek met de medewerkers, kijken rond op de werkvloer en stellen (kritische) vragen. De werkvloer is voor ons cruciaal, daar gebeurt het immers. Op basis van het complete beeld realiseren we onze oplossingen die naadloos jullie bedrijfsprocessen ondersteunen.

Hoe wordt Low-Code ingezet?
Bij 4PROCES maken we gebruik van Low-Code software development om onze bedrijfssoftware op maat te ontwikkelen. Low-Code maakt het mogelijk om op snelle en efficiënte wijze aan de slag te gaan waardoor de bedrijfssoftware betaalbaar blijft. Daarnaast biedt Low-Code eindeloos veel mogelijkheden, waardoor we unieke bedrijfsproblemen op kunnen lossen.
Wat zijn de voordelen van een eigen webportaal?

Een webportaal is voor relaties en medewerkers dé manier om met jouw bedrijf te communiceren. Het vormt als het ware de virtuele entree van je organisatie. Het is dan ook van groot belang dat het webportaal gebruiksvriendelijk is voor zowel medewerkers als klanten, dat het de juiste uitstraling heeft en dat het volledig aansluit op de diensten en processen binnen jouw organisatie. Hier helpen we je bij 4PROCES graag bij!

Hoe wordt FileMaker ingezet?

Om hoogwaardige applicaties op maat te bouwen gebruiken wij het welbekende softwareprogramma FileMaker. Met ons FileMaker platform automatiseren wij tijdsintensieve, risicovolle en vaak saaie handmatige bedrijfsprocessen. Zo maken we bedrijfsprocessen inzichtelijk en transparant voor iedereen binnen de organisatie en zorgen we ervoor dat informatie altijd up-to-date is. Zo is jouw bedrijf klaar voor de toekomst.

Binnen welke branches is 4PROCES actief?

Bij 4PROCES zijn we gespecialiseerd in de ontwikkeling van bedrijfssoftware op maat voor diverse branches. Of je nu actief bent in de logistiek, de bouw, de Agrosector of financiële dienstverlening, de informatie moet op orde zijn. Doordat we de software volledig op maat ontwikkelen, kunnen we inspelen op diverse branches en unieke behoeften.

Wat zijn de voordelen van maatwerk software?
Door de schaalbare Low-Code software kan ieder bedrijfsproces op efficiënte wijze in de bedrijfsapplicatie worden opgenomen. Zo worden diverse handmatige taken geautomatiseerd, wat de efficiëntie en productiviteit binnen de gehele organisatie bevordert. De uitkomst? Tevreden medewerkers en tevreden klanten.

Wil je meer informatie, laat het ons weten! →